Michaela Mouleová je úspěšnou obchodnicí z Loun, kde má své vysněné obchodní místo. V loňském roce (2019) obdržela Pečeť kvality za servis klientům. Během svého působení se vypracovala až na šéfku obchodního místa. Posbírala velké množství interních ocenění, současně je na nejvyšším kariérním stupni, kterého jako obchodník může dosáhnout. Michaela se aktivně věnuje sociálním sítím. I to přispívá k jejím dobrým obchodním výsledkům. Důraz klade na velmi dobré vztahy s klienty. Řídí se jednoduchým, ale věcným mottem: „Najdi si povolání, které tě baví a ve svém životě nebudeš pracovat ani jeden den.“
Míšo, jak jsi se dostala do Generali České?
Před působením v Generali České jsem prodávala osobní automobily ve Škoda Auto, kde jsem se věnovala i realizování úvěrů a pojištění. Poté, v roce 2002, jsem byla na mateřské dovolené, v průběhu které, k nám domů přijel jako pojišťovací poradce zástupce Generali pojišťovny. Jeho profesionální přístup mě natolik oslovil, že jsem s ním začala spolupracovat jako tipař. Později jsem dostala nabídku, abych začala spolupracovat přímo s jedním obchodním místem jako vázaný zástupce, což jsem akceptovala.
Hezký začátek, jak jsi se dostala až k úspěšnému vedení obchodního místa?
Po nějaké době spolupráce jsem se chtěla osamostatnit a mít vlastní zázemí. Z tohoto důvodu jsem nastoupila jako pojišťovací agent přímo pod pojišťovnu a později otevřela své vlastní, nepodporované obchodní místo v Lounech. Současně jsem navázala spolupráci s několika auto prodejci v regionu, protože mám k autům celý život velmi blízko. V roce 2018 jsem pak přestěhovala své obchodní místo do reprezentativnějších prostor na náměstí v Lounech, kde je doposud. Zároveň je již i finančně podporováno ze strany Generali České pojišťovny.
Zdá se to jako jednoduchá cesta, která ale určitě jednoduchou nebyla. Kdy se to u tebe začalo lámat k lepšímu ?
Dlouhou dobu jsem nebyla zcela spokojená s tím, že dělám pojišťováka a trvalo to poměrně dlouho, než jsem se k tomu začala hlásit. Jako zlomový bod beru období, kdy mě začali klienti poznávat na ulici a zdravit se slovy „Již mi přišly peníze za pojistnou událost.“ apod. V tu chvíli jsem si uvědomila, že svou prací pomáhám lidem. Když se to začalo stávat častěji, úplně se to ve mně otočilo. V dnešní době mě v našem malém městě pozdraví každý druhý a jen při návštěvě supermarketu jsem schopna domluvit třeba i 4 schůzky, což samozřejmě nebaví mé děti, které se těší třeba na slíbenou zmrzlinu.
Za loňský rok (2019) jsi získala ocenění Pečeť kvality. Co musí obchodník splnit, aby ji získal?
Prvotně musím říct, že jsem opravdu šťastná, že se mi Pečeť kvality podařilo konečně získat. Beru to jako odměnu za dlouhodobou kvalitní práci a podporu, kterou se klientům snažím poskytovat. Co se týká parametrů, Pečeť kvality je ocenění pro obchodníky, kteří mají své obchodní místo splňující nejpřísnější pravidla ze strany naší společnosti. To se týká například nejen vzhledu a fungování obchodního místa, ale současně je kladen i velký důraz na maximální kvalitu poskytovaných služeb našim klientům. Vše se namátkově kontroluje v průběhu celého roku.
Co bys doporučila začínajícím kolegům?
Začínajícím kolegům bych doporučila mít srdce na správném místě a být upřímný. V tu chvíli klient pozná, že je u vás vítán a z nových klientů se rázem stanou dlouholetí. Také bych chtěla, aby si uvědomili, že díky spojení dvou velkých firem vznikla jednička na trhu, a je tak zase o něco snazší něco vybudovat s podporou nadnárodní společnosti v zádech. Tím kolegové dostávají prostor se seberealizovat. Pak už stačí být cílevědomý a současně i trochu přísný sám na sebe.
Čeho si v Generali České nejvíce vážíš ?
Jednoznačně kolektivu, který ve firmě máme. Dále podpory obchodníků, akcí pro ně - ať se již jedná o různá setkání nebo zájezdy. Zároveň jsem ráda, že mohu pracovat se svou sestrou, která to celé táhne se mnou. Je toho hodně a Generali Českou a svou práci pro ni mám opravdu hodně ráda. I proto se mohu řídit tímto mottem: „Najdi si povolání, které tě baví a ve svém životě nebudeš pracovat ani jeden den.“
Míšo, jsi velmi aktivní na sociální síti Facebook. Jak ti to pomáhá v obchodě ?
Původně jsem měla pouze soukromý profil, který jsem chtěla i zrušit, protože jsem Facebook neměla ráda. Později jsem si založila profesní stránku pro své obchodní místo, kam se snažím umisťovat především aktuality z mé kanceláře nebo třeba poděkování od klientů, kteří přijdou třeba s hezkou květinou. Nejvíce jsem byla překvapená, jakým způsobem zafungoval můj první příspěvek o možnosti sjednání stavebního spoření, na základě kterého jsem uzavřela 5 smluv. Později to korunoval klient z ulice, kterého jsem neznala. Přišel si uzavřít stavební spoření jen díky tomu, že to viděl na Facebooku. V tu chvíli jsem poznala neskutečnou sílu tohoto nástroje.